dinsdag 20 april 2010

Fysio...

Zojuist mijn 4e afspraak bij de fysio gehad. Ik ben tevreden tot nu toe. Bij de eerste 2 afspraken heeft ze mijn rug wat losgemaakt door middel van kraken en massage en enkele oefeningen meegegeven voor thuis.3e afspraak zijn we begonnen met oefeningen met mijn rug. Waar ik bij andere fysio's begon met oefeningen als buikspieroefeningen en de bekende brugoefening, ben ik nu vooral bezig met stabilisatie oefeningen voor de onderrug. De balans moet terug. Merk aardig dat ik waggel bij bepaalde oefeningen.
Naast de stabilisatie oefeningen, heb ik wat getraind op fitness apparatuur. 3 machines, gericht met name op de versterking van de onderrug. Elke dag zal ik oefeningen gaan doen. Oefeningen verkregen door de fysio, en die ik in de afgelopen 3 jaar heb verzameld waarvan ik vind dat die goed zijn. Ik begin met een half uur per dag. Oefeningen die goed zijn en waar ik veel baat bij heb (waar de pijn bij afneemt), zal ik hier posten....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten