vrijdag 23 april 2010

Bilpijn met uitstraling naar achterkant linkerbeen...

de pijn begon bij mij plotseling. op eens kreeg ik enorm veel pijn in mijn linkerbeen en moest mijn linkervoet als het ware slepen, bij het lopen. deze pijn bleef een tijdje aanhouden en kreeg hiervoor het paardenmiddel diclofenac. hielp enigzins, maar werd er misselijk van. diclofenac is een ontstekingsremmer. ik ben er persoonlijk geen fan van, het heeft namelijk aardig wat bijwerkingen.
de pijn tot nu toe, kan ik omschrijven als een branderige pijn in mijn linker bil,met name de bilspier piriformis, met uitstraling naar de achterkant van de linkerbeen tot aan de knieholte, de hamstring. mijn onderrug is ook gevoelig en bij bepaalde bewegingen, zoals je onderrug hol maken,geeft een pijnsignaal. een bepaalde druk op een zenuw. ik heb geen pijn in mijn linkervoet. soms tintelingen...
soms heb ik goeie dagen en weinig last. maar over het algemeen is de pijn elke dag wel aanwezig. met name na lange zit sessies. lange afstands ritten met de auto, of gewoon de hele dag zitten aan je bureau, zijn erg belastend voor mijn rug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten